sâmbătă, 17 august 2013

De ziua mea


Azi, nu accept cadouri, doar daruri. Spun "daruri", deoarece atunci cand daruiesti ceva cuiva, este un gest venit din suflet sperand sa atingi un alt suflet; gest dezbracat de orice conotatie materiala.
 Azi, mai mult decat oricand, ma feresc de expresia "am mai adaugat inca un trandafir in buchetul vietii mele". Asta nu pentru ca nu ar suna frumos,  insa eu prefer sa spun ca "am castigat experienta".
Defapt, acesta este cadoul primit de ziua mea, de ziua ta- este cadoul primit de fiecare dintre noi: Experienta. Cu fiecare zi, an care trece, timpul ne face acest cadou si trebuie sa invatam sa il primim cu inima larg deschisa.
Cred ca  la fel cum trebuie sa muncesti pentru a face bani si pentru a cumpara ceva, la fel viata ne pune la multiple incercari pentru a castiga experienta. Trebuie doar sa fim deschisi, pozitivi, sa invatam sa ascultam mai mult, sa invatam sa daruim, sa privim si sa admiram, nu sa judecam.
 Nimic nu este intamplator, cu toate ca uneori aceasta este senzatia pe care viata ne-o lasa.
 Fiecare an ce trece isi pune amprenta asupra noastra, facandu-ne mai intelepti.
Fiecare om isi pune amprenta pe sufletul nostru, fie ca alege sa ramana sau sa fie doar un trecator prin viata noastra.
Fiecare sfat primit, fiecare vorba buna, ne face sa fim mai puternici si mai buni.
Si fiecare palma primita, uneori, ne face sa intoarcem si celalalt obraz si sa mergem inainte, dar cu fruntea sus, niciodata cu capul plecat.
Cu totii am avut momente de impas, momente cand am simtit ca totul este impotriva noastra, si fericiti am fost cand o mana de ajutor ni s-a intins ori cand un sfat am primit din partea celor carora le pasa, din partea oamenlor dragi noua.
Acum, ma intorc spre voi, toti prietenii mei, si va multumesc!
Va multumesc pentru ca existati, pentru sfaturi, pentru zambete, pentru incredere, pentru experienta si pentru multe, multe alte lucruri!
 Cu siguranta, fara voi nu as fi fost omul care sunt azi si care scrie aceste randuri!
 Cum spuneam, fiecare om isi pune amprenta pe sufletul nostru, fie ca alege sa ramana sau sa fie doar un trecator prin viata noastra.

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani, Loredana! Sa-ti rezerve viata doar surprize placute!

Doina Muntean

Loredana B. spunea...

Multumesc frumos, doamna diriginta!